Nog 1 nachtje slapen.. - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Josette Schepers - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen.. - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Josette Schepers - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen..

Door: Josette

Blijf op de hoogte en volg Josette

29 Januari 2014 | Nederland, Emmen

Hallo lieve allemaal,

Dit is raar om te zeggen maar over 1 nachtje vertrek ik richting Bali om mijn grote reis te maken! Zo'n raar gevoel, ik besef het nog steeds niet helemaal dat ik morgenavond (donderdagavond 21:00) in het vliegtuig zit om naar de andere kant van de wereld te vliegen! Op dit moment heb ik een dubbel gevoel, aan de ene kant heb ik er natuurlijk heeeel veel zin in om dit avontuur te beleven, maar ik laat ook familie en vrienden achter, en natuurlijk het allerbelangrijkste: mijn vriendje! Dit maakt het erg zwaar om weg te gaan, maar ik weet dat het allemaal goedkomt en het vast allemaal erg snel voorbij zal gaan! :-)

Morgen, donderdag, vertrekken we 's middags richting Schiphol waar ik om 21:00 zal vertrekken richting Denpasar, Bali. Om 20:15 plaatselijke tijd zal ik daar aankomen, waar ik natuurlijk een gigantische jetlag ga krijgen, dan is het hier in Nederland ongeveer 13:15.

Voor nu is dit even mijn eerste berichtje, kort maar krachtig!

Ik hoop dat jullie mijn reisverslagen zullen volgen, en berichtjes/appjes/skypejes vindt ik natuurlijk altijd leuk!

Tot over 5 maanden!!!!

Liefs, Josette

  • 29 Januari 2014 - 22:38

    Jolanda Henri En Milan:

    Heel veel plezier toegewenst en geniet ervan. Voor je het weet ben je weer terug in het koude kikkerlandje. Goed oppassen en een goede vlucht toegewenst.

  • 29 Januari 2014 - 22:43

    Hennie Groen:

    Lieve schat heel veel plezier daar het gaat je lukken maak er een TOP reis van


    XXXXXXXXXXXX de Groentjes

  • 29 Januari 2014 - 23:03

    Jolien Flapper:

    Hoi lieve Josette,

    Wat stoer en onwijs gaaf dat je naar Bali gaat voor 5 maanden! Ik wens je heeeel veel plezier en geniet van alle mooie momenten! Time flies when you're havin' fun!!

    Liefs Jolien

  • 29 Januari 2014 - 23:03

    Irene Prins:

    Heeeeeel veeeeeel plezier een goede reis

  • 29 Januari 2014 - 23:09

    Fam. Franke:

    Lieve Josette, wij wensen je heel veel plezier en succes toe. We zullen je reisverslagen volgen!! Doe voorzichtig en geniet ervan. XXX van Bennie, Melanie, Joey en Isa

  • 29 Januari 2014 - 23:17

    Yvonne Beekelaar:

    ik wens je een veilige vlucht en een fantastische tijd in Bali

  • 29 Januari 2014 - 23:42

    Alberta Hooiveld:

    he Josette,ik wens jou een hele fijne vlucht en heel veel plezier en succes in Bali.
    groetjes Alberta!

  • 30 Januari 2014 - 00:44

    Tiny Dijkstra:

    Lieve Joos,

    Leuk! Ook een blog :). Ik wens je een heeeeele goede vlucht en zie je een dagje later rond dezelfde tijd. Weesvvoorzichtig en dikke tut,

    Tiny

  • 30 Januari 2014 - 00:47

    Reinder En Siny:

    hey Josette, wat leuk je eerste berichtje! het gaat nu echt beginnen; vooral vooruit proberen te kijken!! Maar voor morgen nog even heel veel sterkte bij het afscheid, dat hoort er nou eenmaal bij! Hele goeie reis en hele goeie aankomst daar, we zullen de hele tijd aan jou denken haha en we zullen de enige niet zijn... tot mails/Skype enz. heel veel liefs,

  • 30 Januari 2014 - 00:53

    Rika:

    Lieve Josette.
    Geniet!!...en veel plezier met elkaar!!
    Lieve groet
    Rika

  • 30 Januari 2014 - 06:25

    Lies Fuhler:

    Heel veel plezier, daar is het lekker warm, en sterkte met het afscheid.
    Groetjes Willie en lies


  • 30 Januari 2014 - 07:47

    Tineke:

    Josette, een geweldig avontuur! Heb vertrouwen, komt allemaal goed.
    Natuurlijk is het spannend, logisch, maar wat een ervaring!
    Geniet er volop van, het zal een waardevolle ervaring voor je hele verdere leven gaan worden
    Succes

  • 30 Januari 2014 - 09:30

    Simone:

    Wens je een goede vlucht, veel plezier en pas goed op jezelf!
    Groetn de Veenstra's

  • 30 Januari 2014 - 11:53

    Familie Popping:

    Goede vlucht en genieten van alles wat op je pad komt!!

  • 30 Januari 2014 - 15:21

    Erik Post:

    Heel veel plezier Josette! Geniet er van!

  • 30 Januari 2014 - 15:21

    Erik Post:

    Heel veel plezier Josette! Geniet er van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josette

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 816
Totaal aantal bezoekers 15404

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 27 Juni 2014

Bali/Thailand

Landen bezocht: